Ruilen of retourneren

Neem contact met ons op als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling. Bij Haarlemse mode werken we hard om ervoor te zorgen dat elke klant volledig tevreden is met het artikel dat ze hebben gekocht van onze leveranciers. Als u gefrustreerd bent door problemen met de verzending of het product, neem dan contact met ons op en een van onze medewerkers zal u direct helpen.

Hoe kan ik een volledige of gedeeltelijke bestelling retourneren?

Je kunt je artikelen binnen 30 dagen retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen om het pakket terug te sturen. Houd er rekening mee dat we je volledige bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen terugbetalen. De kosten voor het terugsturen worden niet vergoed.

Volg deze instructies om je artikel te retourneren:

Vraag het retouradres op bij de klantenservice! Je krijgt geen vergoeding voor verzending naar een ander adres dan het adres dat je van de klantenservice hebt gekregen. Het retouradres kan per artikel verschillen.

  1. Laat ons weten of je je bestelling of een deel ervan wilt retourneren door een e-mail te sturen naar support@haarlemsemode.nl.
  2. Een reactie van onze klantenservice laat je weten of we de retourzending kunnen accepteren. Zij zullen je ook een retouradres geven, dat verschilt van het adres op onze website.
  3. Als je iets kunt retourneren, vul dan het volgende in. Verpak het te retourneren artikel bij voorkeur in de originele verpakking, zorgvuldig en veilig.
  4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt gekregen.
  5. Geef onze klantenservice de track & trace-code.
  6. Zodra je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten we het bedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt om voor de producten te betalen.

Houd er rekening mee dat soms een ander adres moet worden gebruikt om het pakket af te leveren. Het is mogelijk dat je geen restitutie ontvangt als je het pakket naar het verkeerde adres stuurt zonder eerst contact met ons op te nemen.

Producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd:

In het geval van verzegelde goederen. Deze artikelen kunnen niet worden geretourneerd nadat de verzegeling is verbroken.

  1. die het bedrijf volgens specificaties van de klant heeft geproduceerd (maatwerk); c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

LET OP: om hygiënische redenen kunnen we bepaalde artikelen niet terugnemen, waaronder bikini's, lingerie, ondergoed, badmode, bh's en sokken. We begrijpen dat het vinden van de juiste pasvorm en stijl belangrijk is, maar de gezondheid en veiligheid van onze klanten staat voorop. Als er echter een probleem is met een artikel dat je hebt ontvangen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.

Bestelling annuleren

Annulering van een bestelling is alleen mogelijk tot 30 minuten nadat de bestelling is geplaatst. Na 30 minuten is onze orderverwerking voltooid en zijn annuleringen niet meer toegestaan.

Stuur binnen 30 minuten na het plaatsen van je bestelling een e-mail naar support@haarlemsemode.nl als je je bestelling wilt annuleren.

Aankomst van beschadigde goederen

Wat jammer! Helaas is er een kans dat je goederen beschadigd raken tijdens het transport. Neem binnen 30 dagen na ontvangst contact met ons op als de goederen kapot of verkeerd zijn. Daarna is het helaas niet meer mogelijk om te retourneren.

Stuur ons per e-mail een foto van de beschadigde goederen voor de snelste oplossing. De foto's waarop het label en de fout het beste te zien zijn, zijn foto's die op een plat oppervlak zijn genomen. Om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen, maken we gebruik van je informatie.

Als een artikel beschadigd is, versturen we de eerste keer altijd gratis een nieuwe zending, maar we kunnen helaas geen geld teruggeven. Is het na twee pogingen nog steeds kapot? Dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.

Als je vragen hebt over beschadigde goederen bij aankomst, neem dan contact met ons op via support@haarlemsemode.nl.

Gebreken of problemen in het product na gebruik

Wat een gedoe! Helaas kan er na verloop van tijd een fabricagefout optreden. Dit moet ook echt een fout zijn. Met andere woorden, het onderdeel is beschadigd en voldoet niet meer aan de eisen die de fabrikant heeft gesteld.

Stuur een e-mail naar support@haarlemsemode.nl als u vragen hebt over fabricagefouten of problemen die u na gebruik hebt ondervonden.

Levering van de verkeerde goederen

We doen ons best om elke bestelling op de juiste manier af te handelen. Helaas komt het af en toe voor dat bestellingen onjuist zijn en we het verkeerde artikel leveren. Natuurlijk zullen we het probleem oplossen en je de juiste bestelling bezorgen zonder extra kosten.

Stuur een e-mail naar support@haarlemsemode.nl als je vragen hebt over de levering van onjuiste goederen.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Hier vind je een aantal veelgestelde vragen over ons retourbeleid voor het geval je het nog niet zeker weet:

  1. Hoe lang is de retourperiode?

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om een product te retourneren.

  1. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we de producten hebben ontvangen, onderzocht en vastgesteld dat ze niet geopend zijn, wordt een volledige terugbetaling verstuurd naar de oorspronkelijke betaalmethode. Na het terugsturen van een product moeten alle consumenten contact met ons opnemen en ons hun trackingnummer geven, zodat we de terugbetaling kunnen afhandelen.

Houd er rekening mee dat de meeste financiële instellingen terugbetalingen in gemiddeld 3-5 werkdagen verwerken.

  1. In het algemeen, als een van de bovenstaande voorwaarden waar is, kan koopwaar niet worden geretourneerd:

-de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of aangepast of een derde ingehuurd om dit te doen;

-de producten zijn onder ongebruikelijke omstandigheden geleverd, roekeloos behandeld, in strijd met de instructies van de tussenpersoon en/of op de verpakking behandeld

-het probleem geheel of gedeeltelijk het gevolg is van officiële regels met betrekking tot de soort of aard van de gebruikte materialen

  1. Moet ik een terugbetaling doen?

Ja, de portokosten voor retourzendingen gelden voor alle klanten. We raden je aan je retourzending te versturen met Track & Trace, omdat we niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte pakketten.

  1. Kan ik mijn aankoop retourneren zonder contact met jullie op te nemen?

Nee. Voordat je het artikel retourneert, moet je contact met ons opnemen, omdat het retouradres kan afwijken van het adres dat op je bestelling staat vermeld.

  1. Waar kan ik jullie vinden?

Via e-mail kun je ons bereiken op support@haarlemsemode.nl. Het Lelie team is elke dag van de week actief. We helpen je graag en garanderen altijd een reactie binnen 30 minuten tot 24 uur!

  1. Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen; wat moet ik doen?

Als je sneller antwoord wilt, stuur dan een foto mee van het defecte of beschadigde gedeelte van het artikel. De foto's waarop het label en het defect het beste te zien zijn, zijn foto's die op een plat oppervlak zijn genomen. Om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen, maken we gebruik van je informatie.